dimecres, 1 d’agost del 2012

TALLER DE MANDALES A LA PLATJA

Aquesta tarda en Nil i jo hem anat a la platja a participar en un taller de mandales. 
En un principi només s'hi havia apuntat en Nil i jo anava d'acompanyant per donar-li un cop de mà. Però una vegada allà, l'Alejandra (la profe) no m'ha deixat ajudar-lo, doncs explicava que és molt important que cadascú teixexi el seu mandala personal. 
La tria dels colors, la tensió de la llana, la distribució de les voltes,..., en fi, que cada persona posa part de si mateixa en la creació del mandala. 
Llavors m'ha animat a que jo em fés el meu, i la veritat es que hem gaudit molt. No feia massa calor, passava un airet molt bo, i el treball de teixir amb les mans relaxava la ment i l'esperit. 
Aquí us deixo algunes fotos, i el dia que vulgueu fem MANDALES!!






1 comentari:

  1. Tambè es pot fer extensible a la resta de petits, potser els hi agrada més que l'agulla....

    ResponElimina