diumenge, 22 de juliol del 2012

COSETES

Ei, ara feia dies que no feia cap entrada al blog i tinc algunes cosetes per ensenyar-vos.

De primer, uns quants pitets que he fet per l'Oriol de l'Annita, en Roger de la Laura i pel meu Aniol. Són pitets menuts ja que estan pensats per quan surten les dents i babegen tot els dia, o per algun berenar de iogurt. Tacar-los de fruita o verdura seria una llàstima!! Ja, ja!! Bé, són pel que vulgeu. 
El patró bàsic és del TM i serveix també per portar el xumet, però ja que l'Aniol no gasta xumet, vaig redibuixar el patró i l'he fet tipus corbata. 
I és que el meu fill és un tio serio i la corbata imposa molt!!




Aquí teniu ara un parell de samarretes que he fet per la filla de la mestra del meu fill Nil. A final de curs i ja que sempre deia que li agradaven les samarretes que duia en Nil, vam pensar que en comptes de fer-li un detall a ella que sempre és més complicat d'encertar, li faríem a la seva nena. 


Amb aquesta primera vaig voler provar de fer-la a màquina seguint un patró de l'exitós llibre Scandinavian Stitches

I a la segona, he combinat dues tècniques que m'agraden molt: la pintura sobre roba i l'aplicació.




2 comentaris:

  1. Qué fas publicant a aquestes hores?? Les samarretes molt xules, però les corbates... sense parfaules. A veure si en veig una amb el model!!!

    ResponElimina
  2. Jo també en vull una!!!!! de samarreta, però no per les meves nenes, per mi!!!. En Xavi no en duu de corbates, per``o potser amb aquestes s'anima!!!!

    ResponElimina