dijous, 4 d’agost del 2011

MANLLEU MOLT PRODUCTIU by Gemma

Ei, no hi ha res com tenir temps i poques responsabilitats per a poder enllestir projectes. 


 




Primer he fet l'embolcall per l'Aniol 
per si el necessitem abans d'hora. 




Recordeu aquell treball que vaig començar amb en Nil de les casetes? 
Ja estava fet, però li mancava cosir el darrera i muntar-lo per  a poder penjar-lo. Doncs també està acabat.



En Nil va dibuixar aquestes casetes tan maques i va titular-lo 
"Ciutat sota la lluna". 
Jo vaig mirar de reproduir fidelment les formes i els colors, amb feltre. 
Es un treball més "Amàde2"!!


Fa uns dies vaig fer unes samarretes per en Pau i en Martí, uns cosinets d'en Nil, i també volia penjar-les. La Laura, la mare de les criatures, m'ha dit que em passarà una foto amb els models portant les samarretes i llavors ja la penjarem.



I de moment no tinc més fotos. Aquesta tarda he estat al Tela Marinera fent un monográfic molt xulo, que espero enllestir en breu i llavors ja us el ensenyaré.  L'Anna ha passat a saludar-me i a conèixer la Marta del TM, i ja s'ha firat amb la roba i patrons per una manta per en Roc!!

2 comentaris:

  1. Eiiii!!! es que es ha sigut irresistible, nenes!!! Ja ens anirem passant els pattrons.

    ResponElimina
  2. Qualsevol excusa és bona per fer una compra de patch, oi Anna?? I mentre l'Anna es firava l'Àngel ja no sabia què fer amb en Roc fora de la botiga.

    ResponElimina