dimecres, 10 de novembre del 2010

BOTONETS!!

Aquest passat dissabte 6 de novembre vam baixar totes juntes a la fira Creativa a la Farga de L'H. 
D'aquí uns dies ja posarem les fotos de l'excursioneta,  dels tallers que allà vam fer i de les coses que ens van agradar.
Com aquests botonets que no vam poder resistir-nos de comprar. Cada una en va escollir un tipus, i avui dimecres al Calis, com aquell que canvia cromos, ens intercanviarem els botonets. Així cada una en tindrà uns quants de cada model. 
Què farem? No ho sabem! Però... oi que són macos???

1 comentari:

  1. jo avui participo des de Prullans on hem vingut a passar el nostre cap de setmana particular. Però tot i caminar mooolt durant al matí, i com sempre m'acompanya la meva capseta de labors, he pogut aprofitar alguna estoneta a la tarda. La flor de ganxet ja va prenent forma i he començat a fer amb feltre una coseta per penjar i decorar una miqueta aquest espai que ara m'envolta. El proper dimecres que vingui us ho ensenyo tot. Un petó fort a totes i no us oblideu de separar els meus botons!!!

    ResponElimina