dijous, 7 d’octubre del 2010

ALGUNS DELS NOSTRES PROJECTES

Ahir, com cada dimecres, ens vam tornar a trobar per cosir una estona. Vam aprofitar per fer unes fotos i així podem ensenyar en què estem treballant cada una de nosaltres.

La Margot està acabant una flor feta amb la tècnica del vitrall.
La Judit segueix unint quadrats mentre va decidint el disseny del seu quilt.




La Laura ha començat un coixí perquè en Martí el porti a l'escola bressol.

La Mercè està acolxant (en català no es diu així, però ja m'enteneu, oi?) un quilt força gran.



I l'Anna i la Gemma aplicaven motius en una samarreta per en Roc i una bata per en Nil respectivament.






Ja veieu que estem molt enfeinades!!

6 comentaris:

  1. Nenes, per què no fem alguna cosa de Halloween un dimecres d'aquest més d'octubre. Alguna cosa petita i fàcil. Va proposeu idees!!

    ResponElimina
  2. Una cosa petita i fàcil...jo fa dies volia fer un clauer, podríem fer un amb forma de carbassa, carbasses sobreposades o una caseta amb carbasses a la porta!!

    ResponElimina
  3. La caseta clauer amb carbasses a la porta!! Podem fer fotos del procés i ho pengem tipus tutorial.
    Mercè, penses quin material necessita cada una?

    ResponElimina
  4. D'entrada, feltre(no cal gran quantitat, sino varietat i sobretot taronjes) fil de brodar tipus finca o perle, anella i un tros de veta o cinta per unir l'anella a la caseta. Jo duré el feltre que tinc i la capsa amb fils de brodar per compartir. També miraré alguna cinta o veta d'1 cm ample aprox. L'anella crec que es pot trobar a la ferreteria. Si algú ha de passar per la ferreteria que ho digui i que compri x totes.

    ResponElimina
  5. Gemma, has vist que quan publiques un comentari surt una hora desfasada? Saps si es pot corregir?

    ResponElimina
  6. Hola a totes, la Gemma m'ha convidat a visitar el blog. Aniré consultant de tant en tant, perque hi ha idees molt bones. Em sembla genial tot el que feu, potser algun dia m'animo....
    Ja tinc ganes de veure aquest clauer.
    Fins aviat

    ResponElimina